vineri, 2 iulie 2010

"porumbita fara aripi"

poetule pt tine in dar/007


"porumbita fara aripi

eu sint porumbita cu aripi taiate
sint pasarea mica ce canta si minte,
eu sint crivat rece si-un baltaret fierbinte
ce moare-n zori de ziua si-nvie pe-nnoptate....


si asa voi fi cum sint/
sint lacrima si cint....
ah! ah!...
tu care vrei sa fiu a ta,
iubeste-ma asa!


nu sint pentru nimeni decat ce vreau eu,
nu sint decat noapte de cint si betie,
eu sint o porumbita inchisa-n colivie
din care nu ma fura decat amantul meu.


si-asa voi fi cum sint/
sint lacrima si cint...
ah! ah!...
tu care vrei sa fiu a ta ,
iubeste-ma asa!


eu sint porumbita din cartile sfinte
sint pasarea mica ce-i zice "duhul sfint"
eu sint ce n-a fost nimeni din cite-au fost si sint,
eu sint un pas in urma si zece pasi inainte.


si-asa voi fi,cum sint/
sint lacrima si cint....
ah! ah!...
tu care vrei sa fiu a ta,
iubeste-ma asa!....."

(Ion Minulescu......se canta pe aria "Palom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu