joi, 8 iulie 2010

iubirea in doliu

la mine iubirea a venit la16 ani.pe atunci plangeam la Romeo si Julieta si Love story.dupa cum se stie iubirea vine o data,sau niciodata.iubirea este o fuziune intre 2 oameni.Iisus a spus,barbatul se va iubi cu femeia,iar preotul a zis -pana ce moartea va va desparti.iubirea este neconditionata.ei bine tot ce era filozofia iubirii ieri,azi pentru mine este URA.pe atunci credeam in gelozie,credeam ca bataia e rupta din iubire si gelozie,pe atunci credeam in lacrimi,in causurile mainilor impreunate,in buzele nedezlipite din sarutul tainic.am simtit trupurile unite in fanul reavan,mirositor,pe nisipul fierbinte,in mare,pe munte,in poienita cu flori...puteai sa crezi in bataie,in tradare,cand totul era ingeresc pentru mine?este o poveste lunga si frumoasa si trista,in etape diferite,ale celor 16,17,18 ani ai mei de fata.daca intelegeti expresia,eu iubeam iubirea insasi.povestea este iesita din firea iubirii,dar atunci eram orbiti,amandoi.fosta mea soacra,a plecat la tara,amenintand cu despartirea noastra.credeti in farmece?eu da.le-am simtit asupra mea.si asupra lui,le-am observat.mama mea se incuia in camera ei,iar el ma batea insarcinata.imi strigam mama in ajutor.azi nu mai recunoaste.daca ma intrebi ce este azi iubirea pt mine,eu iti raspund calm.-cea mai apriga ura-.cand il vad azi l-as ucide,pt ca inima mea candva faramitata de durere,azi este un intreg lipit din bucatele sfasiate.azi sunt puternica,sunt stanca,nimic nu ma doboara.insa nu acela trebuia sa fie pretul,independentei mele de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu