duminică, 4 iulie 2010

frumoasa mea necunoscuta,cu ochi satanici ca Irod

"frumoasa mea necunoscuta,cu ochi satanici ca Irod-



frumoasa mea necunoscuta,cu ochi satanici ca Irod,

cu parul despletit in doua,taman ca Cleo de Merode,

cand te-am zarit intiia oara,gatita-n rosu-aprins pe pod,

ca-ntr-o estampa colorata,domnita unui Voievod,

simtit-am inima -nghetata si-n gat,infipt adinc,un nod

ah!unde esti ispititoareo,n-ai mila tu de-un biet rapsod

ursit,pe lira lui de aur, sa-si cinte propriul sau prohod.

cersindu-mi zilnic piinea neagra,pe strazile pline de glod,

de-as sti ca esti romantioasa,te-as cuceri-n acelasi mod

cum cucerit-a Dahomeyul teribilul general Dodds

si-apoi cintindu-ti frumusetea dupa acelasi calapod

cum ti-ar mai fi cintat-o-n versuri,poate si un alt sarman nerod,

fara sa ma mai tem ca prostul,de ce scrie-n penalul Cod,

pe procurorul Hamangiul sau de cumplitul esafod,

te-as duce he,he,he!...departe,tocmai la Nijni-Novgorod,

unde te-as proclama Regina....iar eu,umilul tau aprod...

si-n schimb,eu te-as ruga o noapte sa-mi vii gatita in capod

ca sa petrecem impreuna,-cum vine vorba-mai comod!...."

(Ion Minulescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu