joi, 8 iulie 2010

Cenusareasa-basm-sau dependenta psy?

vuvuzela
Trimis de vuvuzela la 09 Iulie 2010, ora 00:49
la inceput de viata adolescentina pe vremuri ,poate ai dreptate.traiam in basmul cu Ileana Cosanzeana si Romeo si Julieta.apoi nu ieseai din tiparele societatii.te uitai cu drag in reviste,adunai articole de gospodarie,de moda....totul era sablonat.trebuia sa devii ce nu au putut sa devina parintii,nu trebuia sa te desparti de sot ca erai de rasul societatii,deci erai o oita intr-o turma,din randul careia nu trebuia sa iesi.eu stiam ca Cenusareasa era fetita cea saraca,intr-o familie de surori bogate,care profitau de ea si de libertatea ei ca individ.deci va sa zica o frumoasa poveste din copilarie,s-a transformat intr-o dependenta din psyhologia umana?cand nu constietizam asta ,atunci sau acum?sau povestea ,avea acest subiect despre dependenta,in subliminal?imi placeau povestile,imi plac si acum,dar am iubit si iubesc independenta.de aceea nu vreau ca cineva,sa imi induca o informatie negativa,despre basmele copilariei mele.sunt prea independenta ,inca din copilarie eram ,asa ca Cenusareasa,ramane pt mine un basm si nu o dependenta psy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu