marți, 30 martie 2010

Poezii si proza de pasti

Poezii si proza de pastiCopilul in viata ta
Ingrijirea bebelusuluiAtelierul de idei
Playhouse Disney NOUFertilitateSarcinaIngrijire sarcinaNastereNou nascutiBebelusiSugarCopii 1-2 aniCopii 2-3 aniCopii 3-6 aniCopii 6-11 aniCopii adolescentiAi o intrebare?
Comunitatea Copilul.ro
iti raspunde!
Servicii utile

Babysitting
Celule Stem
Fertilizare in vitro
Haine gravide
Gradinite
Gradinite particulare
Gradinite din Bucuresti
Gradinite de stat
Jucarii copii
Maternitati
Medici ginecologi
Medici pediatri
Toate serviciile

iubirea noastra
De la gabis77Nivea Baby
First Bebe
Clopotel.ro
Telefonul copilului
Bebe Sanatos
sigur.info
copilul.ro
Educatie
Poezii
Poezii pentru Paste
La Pasti La PastiPropune si tu de George Toparceanuprinteaza Astazi in sufragerie
Dormitau pe-o farfurie,
Necajite si manjite,
Zece oua inrosite.

Un ou alb, abia ouat,
Cu mirare le-a-ntrebat:
- Ce va este, fratioare,
- Ce va doare?
Nu va ninge, nu va ploua,
Stati gatite-n haina noua,
Parca, Dumnezeu ma ierte,
N-ati fi oua...
- Suntem fierte!
Zise-un ou rotund si fraise
Langa pasca cu orez.
Si schimbindu-si brusc alura,
Toate-au inceput cu gura:
- Pan'la urma tot nu scap!
- Ne gateste de parada.
- Ne ciocneste cap in cap
Si ne zvarle coaja-n strada...
- Ce rusine!
- Ce dezastru!
- Preferam sa fiu omleta!
- Eu, de m-ar fi dat la closca,
As fi scos un pui albastru...
- Si eu unul violet...
- Eu, mai bine-ar fi sa tac:
Asa galben sunt, ca-mi vine
Sa-mi inchipui ca pe mine
M-a ouat un cozonac!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu