joi, 18 martie 2010

Forum de discutii si comentarii | Garbo.ro

Forum de discutii si comentarii | Garbo.ro
Lumi paralele
Colectia: Poezii de Dragoste
lumea mea e completă cu tine
iar noi?
noi suntem două grăunţe de nisip
pe o plajă
contează doar pentru noi că suntem
şi radiem, aşa cum radiază toată lumea
lumina,
iar din când în când îmbrăţişându-ne vedem marea.
contează doar cum suntem!
tu preferi întinderea mării
eu prefer înălţimile munţilor.
marea îmi place doar s-o ascult
şi să-i văd răsăriturile.
ţie anotimpurile îţi plac toate.
mie îmi plac toamna timpurie şi primăvara.
tu…
mă iubeşti
aşa cum nu înţeleg,
mă aştepţi
aşa cum nu gândesc,
mă simţi aşa cum nu ştiu,
mă cuprinzi aşa cum nu cred.

n-ai observat că până şi inimile au două braţe pentru a se îmbrăţişa?
acum
să lăsăm sa cadă noaptea peste iubirea noastră
mâine ne vom trezi din nou singuri;
două graunţe de nisip
de o parte şi de alta a plajei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu