miercuri, 17 februarie 2010

"legea"Cojocaru

eu ma consider,un om informat.de ce nu am auzit pana acum de aceasta 'lege"?daca este lege,ea trebuie pusa in aplicare.dar noi nu am participat la privatizarea la care se face referire?am primit certificate cu dobanda,de '"investitor''.ani de zile am beneficiat de dobanda.atunci nu se zicea nimic ca privatizarea ar fi frauduloasa!ne-am cumparat case de la ICRAL.s-au facut mari inselatorii si atunci.dar nimeni nu a zis nimic.s-au dat sume de bani,sa-si deschida o afacere,minerilor,daca nu au mai lucrat in mina,si nu numai lor,tot la privatizare.si au baut banii.deci despre ce "lege'vb?caci si noi ne-am complacut,chiar daca la firimituri.eu o consider,in stadiul in care este,aceasta'lege',doar o instigare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu