luni, 28 iunie 2010

gelozia

Garbo » Life » Psihologie » Gelozia romantica - boala cu efect in doi » gelozia..
gelozia..
Comentarii pe articolul Gelozia romantica - boala cu efect in doi
garbo159954
Trimis de garbo159954 la 28 Iunie 2010, ora 13:53
sunt o persoana tocmai potrivita sa vb despre acest sentiment pt ca l-am trait la maxim.m-am indragostit la 16 ani cu adevarat.am trecut prin toate etapele.si bune si f rele,in prima mea dragoste.dar cel mai rau "viciu" al meu era gelozia.fugeam de la scoala sa-l pandesc.il urmaream pas cu pas.seviciul lui era aproape de vila mea.eram geloasa cand il vedeam cu colegele de servici.il urmaream ,la film,acasa la el...ce mai eram" bolnava" de gelozie.insa cel mai rau a fost cand acest" viciu" s-a manifestat si la el.cuvinte grele,era gelos si pe tatal meu,si pe oricine vb cu mine,parte masculina.vedeti aici apare o mare greseala a indragostitelor.eram fericita ca era gelos.in mintea mea de indragostita credeam si acceptam orice comportament al lui,chiar si bataia,pt ca spunea ca ma iubeste ,ca e gelos.pt mine era trebuie sa recunosc azi cu tristete,visul meu sa fiu iubita de el cel ,"care o si demonstra"aprig iubirea lui pt mine.ce copil prost am putut sa fiu.asta zic astazi,cand consider ca "m-am tratat "de gelozie.gelozia nu are nici o legatura cu iubirea,si mai ales cea violenta.nu au trecut multi ani de atunci.am ramas aceasi femeie frumoasa,dar acea experienta m-a schimbat total.am ramas aceeasi fire romantica,dar....acum ma iubesc in primul rand pe mine.am cunoscut odata cu, cultura,respectul de sine.inteligenta nativa ,azi lucreaza la maxim.azi realizez ce inseamna independenta de orice,inclusiv de barbat.si azi ma indragostesc,dar azi stiu mai multe despre compatibilitati.,despre faptul ca dragostea nu inseamna numai sex ci si comunicare,armonie in cuplu.azi sunt alta femeie,am alte pretentii,pt ca si eu am multe de daruit,insa sunt si cerebrala.poate prea mult.insa e mai bine.azi am munca mea,grupul meu de prieteni culti,azi sunt om de afaceri.azi consider ca gelozia este o prostie,nu o dovada de dragoste.sincer,azi il urasc pe primul meu iubit,pe prima mea dragoste.se spune ca prima dragoste nu se uita.aflati ca nu e valabil.am o gena tare si multumesc ca nu am ramas afectata si mutilata si trupeste si sufleteste.azi e dusmanul meu nr 1.deci este adevarata vb ca cea mai mare iubire se transforma in cea mai mare ura,uneori.atentie fetelor,sau femeilor,nu va lasati umilite,batjocorite,nu considerati ca daca aveti copii trebuie sa stati langa un barbat care nu va merita.nu deveniti dependente de sot.,nici financiar,nici in iubire,nici sexual.sunt barbati care merita sa le oferiti dragostea voastra.iubiti-va si pe voi.nu va lasati dominate,de interese si intrigi sau minciuni.ca va mintiti pe voi.multumesc divinitatii ca am intalnit un barbat compatibil cu mine.pt ca aceea experienta trista m-a facut sa suflu si in iaurt.dragostea este frumoasa si merita si sacrificii,daca omul de langa tine,iti este si sot,si prieten si copil,si amant.si va mai dau un sfat,nu sunteti slugile barbatului,nici bucatarese ,nicispalatorese,nici saltele "relaxa".respectati-va,respectati si cereti respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu