sâmbătă, 26 iunie 2010

Dan Diaconescu -presedinte?

de ce nu a iesit si Doru Parv?Diaconescu se considera acum "frate" cu cei inchisi.f frumos.si ei merita o sansa.dar cu Doru care l-a ajutat atat de ce nu este "frate'?nu am auzit pe nimeni sa vb de bine despre Doru Parv.stimf bine ca postul OTV,are si petele lui negre.acest post incearca sa ajunga la sufletul incultilor,a celor naivi.acest post traieste din si calca pe cadavre,pe nenorocirile oamenilor.Diaconescule nu ti se pare curios ,ca Vadim Tudor sta in spatele ,in umbra sa preia puterea politica?nu imi place de nici un partid,toti sunt o apa si un pamant.ce te crezi cavalerul padurilor care ia de la bogati si da la saraci?pe oamenii culti si inteligenti ,nu ii pacalesti Diaconescule.te-ai obisnuit cu inchisoarea?acolo s-au facut aranjamente multe,stii bine.dar te intreb ,de ce il sacrifici pe Doru Parv,care ti-a adus bani multi ,prin emisiunea lui.daca acum un simplu ziarist sacrifici pe cei de langa tine,ce vei face daca vei devenii presedinte?ai multe bube si tu si multi in umbra ta ,care asteapta sa le dai dreptul,pt ca te-au sustinut.ori esti un bun actor,ori un mare naiv.eu cred in prima varianta.asa ti-ai obisnuit si subalternii,sa minta si sa foloseasca oamenii.si tu esti folosit si stii dar ai primit promisiuni.nu te baza ca tot poporul este prost.pe noi ne intereseaza ce se intampla cu situatia socio-politica care trebuie sa faca lucruri in favoarea poporului.fac parte din persoanele care nu uit ce este in tara,ascultand la minciunile tale!sorry,de ce il sacrifici pe Doru Parv?VEZI CA EU ITI VB SINCER SI NU IMI ESTE FRICA,NU AM CE PIERDE.DECI ADU-L LANGA TINE SI PE DORU PARV,S-AU TU L-AI BAGAT LA PUSCARIE INSEAMNA,CA SI PE ALTII.AI INTELEGERE CU POLITIA?NU AM NIMIC CU POLITIA.DAR CELPUTIN FA ADEVARATA CURATENIE,NU PESTII MICI.SA ITI MAI SPUN CEVA,IN LIPSA TA NU S-AU CITIT DECAT MESJELE PRO,CREZI CA ESTE CORECT?SI CRITICA ESTE BUNA,FARA A FI MALITIOASA,AM DREPTUL SA CRITIC SI SA FIU CRITICATA.NU UITA DE DORU!FII MACAR IN AL 13-LEA CEAS CORECT.O ZI BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu