luni, 28 iunie 2010

esti adepta dietelor?

Trimis de garbo159954 la 28 Iunie 2010, ora 12:55
nu .mananc de toate,dar mananc sanatos,natural,fructe,legume,la aburi sau gratar,peste si pui la gratar.sigur ca nu am nici o problema de sanatate,in acest sens,asa ca imi mai permit si porc ,dar nu afumat.orice articol cu acest subiect ,il citesc ,si daca intra in tiparul meu de viata,imediat il notez,il copiez.beau apa de la chiuveta,pt ca ,contine minerale ,chiar daca este atat de discutata.beau si sucuri naturale.mananc si multe lactate,fructe de mare...dulciuri.dar totul variat.insa ce este mai important,fac gimnastica cam de trei ori pe saptamana,ies in fiecare zi afara,la plimbare,imi pun mintea la lucru mereu,consum si produse naturale ,numite suplimente alimentare.mai am si o alta "lege a mea",nu ma incarc negativ cu problemele altora.nu traiesc in trecut.si sunt adepta new age.imi fac pe plac in orice domeniu.nu ma las umilita si nu ma implic in probleme altora.este viata mea,si ma iubesc .pot spune ca imi merge perfect.nu fac rau nimanui voit.asa ca eu consider ca esti ce mananci,ce gandesti,ce vorbesti si ce faci.imi plac mult aceste vb"alege sa nu te pierzi si priveste viata detasandu-te de ea!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu