vineri, 6 august 2010

Cum trecem peste disponibilizare!!

mass-media ii spune,criza mondiala financiara,eu imi rezerv dreptul sa nu cred in criza .totul a fost provocat ,apoi am intrat in faza de manipulare si azi suntem in faza de suportat consecintele.
cand eram mica si ma intrebau altii "ce vrei sa te faci cand vei fii mare",ma uitam la interlocutori cu ochi mirati si raspundeam invariabil,ca vreau mai intai,sa-mi traiesc copilaria ,apoi sa fiu "mare".am ajuns la faza sa fiu "mare".ma intreb daca greseam atunci sau gresesc acum.cand esti copil,cum sa prevezi ca vei fii disponibilizat cand vei fii mare.
dar eu am serviciu,am invatat si am un loc de munca pe masura.deci sunt in faza ca am ajuns mare si suport consecintele unei mari hotii mondiale. de ce acum daca am ajuns mare trebuie sa fac altceva decat ce mi-am dorit.tui ai un hobby?eu am. sa presupunem ca sunt disponibilizata...ce ma fac?
eu am gasit rezolvarea situatiei.cresc iar si devin " mare".ce am vrut sa ma fac odata,s-a dus,mi s-a furat idealul,locul de munca....insa nu disper.nuuuuu....caci am un hobby sau mai multe,deci ma reprofilez.
ma fac altceva.dar eu am timp,invat iar ,dau examen si devin iar " mare.".acum pot sa imi dezvolt unul dintre hobby-uri,care are cautare.dar intrebarea este daca toti avem timp ,sau suntem pregatiti sa crestem iar?sa ne reprofilam.sa invatam?romanul este obisnuit cu conceptul,munca si apoi pensionarea.ce reprofilare?ce hobby?....transformate in alt loc de munca.si ma intreb atunci
ei ce vor face?cei care sunt prea mari,nu pot sa mai creasca.au o varsta...dar inca nu pot iesi la pensie,insa pot fii disponibilizati.si ce vor face ei???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu