marți, 27 aprilie 2010

visul Alexandrei

visul Alexandrei
o zi frumoasa,ca toate celelalte.dar azi este ceva deosebit.VISUL.aseara am adormit tarziu in noapte leganata de muzica lui Romantic FM.am visat inimioare roz si ca dansam pe muzica frantuzeasca,intr-o rochie mulata,lunga,in bratele unui barbat.miscarile lui in ritmuri diferite,ne coordonam pasii,parca pluteam.sa ma trezesc ,nu imivenea.eram intr-o sala mare de bal,noi toti din Garbo,asa cum mi inchipui eu pe fiecare ca arata,dansam cu totii,fiecare cu perechea lui.ma trezesc,imi frec ochii si imaginea nu dispare.,muzica ,canta in continuare ,eu dansez cu ochii intredeschisi in bratele unui prieten drag,se va recunoaste singur,dupa apelativ.inchid repede ochii,canta Celentano.frumoasa e limba italiana.si s-a intamplat inevitabilul.cineva striga,trezeste-te Alexa!!mirosea a cafea,desi eu beau cacaoua.parfumul din casa,ritmul de lambada ...ma intind ca o pisica lenesa si strig tare;FETELOR,BAIETILOR,GARBOVISTILOR....viata e frumoasa,deschideti lacatele inimilor,eliberati-o de sentimente rautacioase,viata e frumoasa ,prietenia e frumoasa suntem facuti sa iubim,sa impartim sentimente frumoase unii altora,sa formam un grup compact de dansatori....TREZESTE-TE ALEXA VISEZI PREA FRUMOS!!!DA,DA...RASPUND IN RITMUL MUZICII,DAR POATE FI SI ADEVARAT,VISUL MEU!!!na na na la la la

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu